top of page

שוק NISHKI בקיוטו

אחד מהמקומות התיירותיים ה"חמים" בקיוטו הוא שוק Nishiki. זהו מקום פופולארי בקרב תיירים ומקומיים.

יש הרבה נקודות לחיוב ושלילה לגבי ביקור בשוק זה.

Nishiki market food market inkyoto
Nishiki Markt , Kyoto




אז קודם כל הוא מאוד נגיש , הוא ממקום במרכז קיוטו ומתחיל למעשה ליד מתחמי הקניות Teramachi

ו-Shinyogoku,  שהם שני אזורי קניות תאומים (אם כי בעלי אופי פחות מסורתי) ונמצא בלוק אחד צפונית ל-Shijo Dori  היוקרתי, שלאורכו יש חנויות יוקרתיות.





זהו שוק מקורה – כך שהוא פחות מושפע ממזג אוויר גם בימי גשם וגם בימים חמים ניתן לבקר בו.

שוק נשיקי מקורה


השוק מתמחה בכל הקשור לאוכל ויש בו למעלה מ 100 חנויות ומסעדות כולל פירות ים טריים, ירקות כבושים, תה, ממתקים, טופו, סכינים, כלי בישול ואפילו מוצרי צריכה.

מאחר והוא גם פונה לשוק הסיטונאי – התעשייתי נשאר בו סוג של איזון בין אתר תיירות לשוק אותנטי.

השוק אינו זול. מחירם של מנות "הטעימות" יקרים יחסית ממקומות אחרים ברחבי העיר, אבל הוא מאפשר זמינות של כל מיני סוגי מאכלים  האופייניים לאזור קיוטו וגם מרחבי יפן, וניתן לעבור מדוכן לדוכן ולהנות ולהתנסות במגוון רחב של מנות חלקן "מוזרות"  בעיני התייר המערבי.



יחד עם זאת המקום מאוד תיירותי, ויש לקחת בחשבון שמבנה בשוק הוא בעצם רחוב צר שאם מתקבצים בו קבוצות גדולות מול חנויות מסוימות אז הצפיפות בו לא נעימה.

גם חלק מהתיירים אינם מתחשבים , נוגעים בדברי מאכל עם הידיים, נוגעים במאכלי ים, נעמדים מול דוכן על מנת לצלם ומפריעים למוכר לבצע מכירה וחלקם מסתובבים עם כבודה גדולה ועוד יותר מכבידים על הצפיפות.





אז לבקר בו  או לא? לדעתי ממש כדאי, בוודאי אם אתם חובבי אוכל יפני ופעם ראשונה ביפן, וכל אחד ממש מסקרן לראות את החנויות העיצוב המאכלים והכול טעים טעים.

פעם קודמת שהייתי בשוק הגעתי ממש בשעת השיא בצהרים - והיה פחות נעים , הפעם הגענו ממש לקראת הצהרים לפני שהשוק התמלא – כבר היו מנות מוכנות אבל עדין לא היו תורים והמקום היה מזמין וטעים.


 

נושאי הבלוג
בלוג-יפן למטייל העצמאי
הטיול החלומי ליפן במרחק שיחה מכם
bottom of page