top of page

הר טאקאו (Takaosan) -יום טיול טבע מושלם מטוקיו



50 דקות נסיעה ברכבת מתחנת שינגוקו ובעלות של פחות מ 400 יין, ואתם בפנינת טבע המציעה, מקדש עתיק מרשים, מסלולים רגליים ברמות שונות, פארק קופים, רכבל ועוד. הר טאקאו (Takaosan) - טבע מרשים לאחד ומקום של הכשרה סגפנית לאחר, שבה תלמידי יאמבושי - נזירים סגפנים היו חיים . ​המקום מתאים לכל סוגי המטיילים, זוגות ימצאו פה נופי טבע, משפחות אטרקציות בדמות פארק קופים ומוזיאון TrickArt ועוד. העלייה להר מתבצעת או בצעידה לאורך כל המסלול ממרגלות ההר ועד התחנה העליונה של הרכבל - סה״כ כ 90 דקות. או ניתן לבחור לעלות ברכבל / כסאות ממונעים העולים ממרגלות ההר עד לתחנת התצפית בראש ההר.


​במקום מקדש יאקואין (Yakuin tample) במתחם נשמרים כמה מבנים היסטוריים נחשבים. המתחם מציע קורס לילה לחוות אימון סגפני, כולל סגפנות של מים, קריאת סוטרה, מדיטציית זן ואימונים אחרים.


שבילי טבע מקסימים עם נופים הצופים לכיוון פוג'י ופינות חמד מדהימות.






פארק הקופים במקום- חוויה לכל המשפחה, מקום מושבה של להקת קופים המונה 60 קופים. הפארק ידוע בחקר התנהגות הקופים והצוות עונה על שאלות הנוגעות לצורת החיים שלהם. לכל קוף יש שם, ואופי משלו, וחלקם מתייחסים כשקוראים בשמם. ניתן לחזות במופעי פעלולים ומופעים הומוריסטיים על כללים וחיי היומיום של חברת הקופים.



​מוזיאון Trick Art מציע חוויה של אשלייה בצילום בהחלט נחמד הילדים חייבת לציין שגם אנחנו השתעשנו שם די הרבה זמן.



מוזיאון 599 Takao 599 moseum)) מציע את כל המידע על ההר ומוצג בצורה ויזואלית ומרתקת. ​

מסעדות סובה לאורך השביל מצויות מסעדות סובה מסורתיות הפונות לנוף מרהיב, התכוננו לשבת בשיכול רגלים. בהחלט יום טיול כייפי !

נושאי הבלוג
בלוג-יפן למטייל העצמאי
הטיול החלומי ליפן במרחק שיחה מכם
bottom of page