top of page

IZU Peninsula טיול קצר מטוקיו

חצי האי איזו (izu peninsula) אינו זוכה לתשומת הלב הראויה לו בקרב התיירים הזרים וחבל. שהרי מדובר ביעד שקרוב מאוד יחסית לטוקיו (כשעה וחצי נסיעה עד העיר Atami, נק' התחלת המסלול), הוא מציע נופים משגעים: קן חוף עם מפרצונים ומצוקים ענקיים, תצורות עמודים מיוחדות, מערות ים, הרי געש, חופי ים לרחצה וגלישה, מפלים ושפע אתרי אונסנים ואוכל מדהים, בקיצר- גן עדן אמיתי.

Izu Peninsula japan יפן למטייל העצמאי

למרות קרבתו לטוקיו ולמרות העובדה שהיפנים מבלים בו את חופשות הקיץ -לאורך חופי הים ובחופשת החורף באונסנים, עדין המקום משמר את פניו עם אווירת כפרי דייגים של פעם. גם האקלים שם מזכיר את האיים התת-טרופיים הרחק לדרום-מערב ולא חלק מהיבשת יפנית. מומלץ לעשות מסלול מעגלי שני לילות לפחות עם רכב. להתחיל ב Atami ולרדת לאורך החוף לעיר Ito שכבר הוזכרה העבר באחד הפוסטים שלנו, עד Shimoda כל זה על כביש 135 לאורך החוף. ואז עם כניסה לכיוון פנים האי על כביש 414 לשבעת המפלים: Kawazu Nanadaru Waterfallשזהו זהו אזור שלאורך ק"מ אחד , יש שבעה מפלים והגבוה ביותר הוא 30 מטר. הנהר אליו הם נשפכים גובל בברכות אונסן חמות בו המים החמים משמשים כברכות טבעיות חמות - כאונסן פתוח.


שבעת המפלים- יפן למטייל העצמאי


ולמפל הגדול Joren no taki שהוא מפל גדול בגובה 25 מטר, הירידה למפל דורשת הליכה של כ 200 מטר ועשויה להיות חלקלקה. המראה של המפל , עם זרם המים החזק בניגוד גמור לסביבה השלווה – היא חוויה מרהיבה. לאורך הנחל, יש חוות וואסאבי, וניתן לרכישה מוצרי וואסאבי שונים בחנות המקומית שמציעה גם גלידת ווסאבי שנחשבת לפופולרית.




למי שרוצה לחתוך חזרה לטוקיו יתחבר מפה לכיוון האוטוסטרדה E70 . אנחנו ירדנו חזרה משבעת האגמים לכיוון קו החוף שממשיך את חצי האי. זהו אזור פראי יותר עם פחות עיירות נופש והנופים בו עוצרי נשימה. יש לקחת בחשבון שהנסיעה בכביש מאוד צר ואיטית.


נושאי הבלוג
בלוג-יפן למטייל העצמאי
הטיול החלומי ליפן במרחק שיחה מכם
bottom of page