top of page

האלפים היפניים- Alpine Route מסלול טבע מרהיב

האלפים היפניים מוכרים מאוד בקרב התיירים, בעיקר הערים כמו Kanazawa שנחשבת ל'שער הכניסה' לאלפים , העיר Takayma שהפסטיבל הנודע שלה הוא יעד תיירותי, הבקתות של Shirakawago ועוד.



אבל אחד המסלולים הנופיים האהוב עלי הוא Tateyama Kurobe Alpine שנקרא גם Alpine route. זהו מסלול ייחודי ומרהיב, דרך האלפים הצפוניים של יפן, שעושים אותו באמצעות כלי תחבורה שונים: רכבות, רכבלים אוטובוסים בהבדלי גובה של 2400 מ׳.


האטרקציה העיקרית שמציע האזור הוא הנוף המרהיב של רכס הרי Tateyama, שהם חלק מהפארק הלאומי של Chubu Sangaku National Park .

המסלול מתוכנן להיות פתוח מ 15 אפריל - 30 נובמבר(תלוי בכמויות השלג השנתיות).

ייחודו של הפארק שכל עונה הוא מציע נופים שונים: באביב, השלג מצטבר, במיוחד סביב החלקים העליונים של Midagahara ו Murodo ויוצרים מסדרון שלג עצום, אשר קירותיו מגיעים עד לגובה של 20 מטר. הקטע של מסדרון השלג סביב Murodo פתוח להולכי רגל עד סוף יוני. (הפשרת השלגים).



קיץ וסתיו מושכים מבקרים עם נופים יפים, פרחים אלפיניים (במיוחד בסביבות יוני עד אוגוסט) ועלי סתיו. אפשר ליהנות מצבעוניותם בחלקים העליונים של הרכס, מסוף ספטמבר ועד תחילת אוקטובר, והם יורדים בהדרגה במורדות ההרים, ומגיעים לגבהים התחתונים מסוף אוקטובר עד תחילת נובמבר.


הנקודה הגבוהה ביותר לאורך המסלול Murodo, מציעה מגוון של מסלולי הליכה המתאימים גם למטיילים מיטיבי לכת, אבל גם לאלה המחפשים הליכה נינוחה.

המסלול מורכב ממספר אפשרויות לבחירה:

1. מסלול מקצה אחד לקצה משני הכיוונים.

2. למגיעים מכיוון מערב (kanazawa ) מתחילים את המסלול ב Tateyama ולמגיעים ממזרח (מאזור Nagano) מתחילים ב Ogizawa . אורכו של המסלול הוא 90 ק״מ.

3. אופציה נוספת לעשות מסלול מעגלי.

ניתן לעשות את המסלול בסביבות ה 8-9 שעות.

ההחלטה על המסלול תלויה רבות בסידורי הלינה והתאמתם למסלול. במידה וחוזרים למלון ממנו יוצאים בבוקר מומלץ לעשות מסלול מעגלי בהתאם לכיוון

לאוהבי הטבע בהחלט יש למה לצפות.



נושאי הבלוג
בלוג-יפן למטייל העצמאי
הטיול החלומי ליפן במרחק שיחה מכם
bottom of page